Saturday, 21 July 2012

assalamualaikum...
fuhh lme tol x update blog ni....da bersarang segale sarang da....ececeh...haha..hari ni first day pose,,,aq x rase pape pon.x rase lapar,,x rse kenyang....btw,,,aq nak pose  penuh taun ni....insya'allah....sooo slamat menyambut bulan ramadhan Al-mubarak ini...korang jgn ponteng2 pose tau.....haha actually aq x tau nak ckp pe lag,,,kbye...

Saturday, 19 May 2012

no tittle..

kite nak rapat ngn awak  mcm dulu.....kite nak story2 ngn awak mcm dulu....kite nak hubungan kite mcm dulu......selalu happy....kadang2 berduke...sediyhhh....kadang2 moody...kadang2 bergurau,,,kite rindu sangt...nak mcm dulu....tp knape skunk setiap kli kite nak kembalikan ubungan kite mcm dulu....tu mest ade yg menghalang.....pastu ....awak da rapat ngn org lain...kite da rapat ngn orang lain...makin lme kite makin jauh.....selalu kite just teguh2 biase je....hmmm......apelah nasib kite ni....kite mnx maaf kat awak sbb kite bnyak buat salah kat awakkk.....kite tau kite jahat kat awak....tap....kite x de niat pun ..atau mungkin x disengaja kan.....kite harap....ubungan kite mcm dulu....BESTFRIEND...insya'allah....:/  

Saturday, 5 May 2012



weih,,,aq sayang korang semue...korangla....kawan aku...teman akuu...dan sahabat aku....maaf kan aq  sebb x dpat jad kawan,,teman,,,dan sahabat yg baik mcm korang....aq harap korang x lupe aq bile aq x de nnt atau bile2.....